Marketing 20. vs. 21. století

Zdravím při pondělku! Tohle jsme točili v pátek s kolegou/kamarádem Skondrem, se kterým připravujeme SvoboduNaživo, v Dock Café na Palmovce (Díky Radime, díky Milado za azyl, parádní kafe a skvělou anýzovku). Ten rozhovor je o marketingu, tedy o tom, jak dát druhým vědět, co člověk či firma dělá. Jako i zbytek světa, i tento obor či skladba dovedností se rapidně mění. V sobotu to trefně pojmenoval jiný můj kamarád Robert: „Dříve se hledala díra na trhu. Dnes je třeba ji vytvořit.“ Do těch 29 minut se toho moc nevejde, ale i tak věřím, že podstata zmiňované změny zazněla. Nás to bavilo. Snad to bude bavit i vás. Prima týden. My chceme do pátku doladit především program Svobody Naživo. Začíná mi docházet, že to bude velký.